Rauman kauppakamarin toimitusjohtajan sijaiseksi valittu diplomi-insinööri Janne Ussa

Rauman kauppakamarin toimitusjohtaja Riikka Piispa jää 1.9.2023 lähtien vuoden kestävälle opintovapaalle. Sijaiseksi on huhtikuussa valittu diplomi-insinööri Janne Ussa. Ussa aloittaa perehtymisen tehtävään huhtikuusta lähtien ja virallinen työssä aloituspäivä on 21.8.2023.

Ussalla on yli kolmenkymmenen vuoden kokemus metsäteollisuudesta, jossa hän on työskennellyt erilaisissa tuotannon ja toimitusketjun johtajatason tehtävissä, sekä operatiivisissa että kehittämisen rooleissa.

”Mahdollisuus aktiiviseen vaikuttamiseen Rauman seudun elinkeinoelämään ja työ seudun vetovoimaisuuden eteen kiinnostivat minua erityisesti tässä tehtävässä. Kattavan perehdytyksen avulla odotan saavani hyvät valmiudet tehtävässä onnistumiseen”, toteaa Ussa.

”Haluamme toimia työelämälle esimerkkinä siitä, että mikäli työntekijä haluaa kouluttautua edelleen ja kehittää osaamistaan, on se myös työnantajan etu. Saamme Ussasta erinomaisen osaajan jatkamaan tärkeää työtä Rauman kauppakamarin keskeisten vaikuttamisteemojen parissa”, toteaa Rauman kauppakamarin hallituksen puheenjohtaja Sari De Meulder.

”Otan kiitollisena vastaan mahdollisuuden vuoden kestävään opintovapaaseen, jonka aikana viimeistelen DI-tutkintoni Tampereen yliopistoon Porin yliopistokeskuksen maisteriohjelmassa. Vuoden aikana kerrytän osaamistani muun muassa teknologisen kehityksen ja strategisen tulevaisuusosaamisen parissa,” kertoo Rauman kauppakamarin toimitusjohtaja Riikka Piispa.

Lisätiedot:
Janne Ussa, puh. 040 727 4587