Rauman seudulla rakennetaan to 3.10.

Infra ry Länsi-Suomi, Rauman kauppakamari ja seudun kunnat toteuttavat yhteistyössä Rauman seudulla rakennetaan -tilaisuuden to 3.10. klo 8.30-11.00 Rauman kaupungintalon valtuustosalissa. Tilaisuudessa on esillä seudun merkittävimpiä rakennus- ja maanrakennushankkeita, esimerkiksi Metsä Groupin saha, Posivan hankkeet Olkiluodossa ja Lounaisen Suomen liikenneväylien parannushankkeet. Lisäksi on luvassa rakentamisen ajankohtaiskatsaukset kuntien edustajilta.

- Rauman seudulla on käynnissä tai käynnistymässä investointeja, joiden toteuttamiseen olisi hienoa saada mukaan mahdollisimman paljon rakennus- ja maanrakennusalan yrityksiä lähialueilta. Tämä tilaisuus toivottavasti myös havainnollistaa sen, kuinka hienoja asioita seudulla on tapahtumassa tulevien vuosien aikana, kertaa Rauman kauppakamarin toimitusjohtaja Riikka Piispa tapahtuman synnyttämisen prosessia.
- Tämä on myös ensimmäinen, eikä toivottavasti viimeinen näyte Rauman kauppakamarin ja Infra ry:n yhteistyöstä rakennusalan- ja maanrakennusalan yritysten liiketoimintamahdollisuuksien edistämiseksi, toteaa Infra ry Länsi-Suomen toiminnanjohtaja Jukka Annevirta.

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää etukäteisilmoittautumista.

Lisätiedot:
Riikka Piispa, Rauman kauppakamari, riikka.piispa@rauma.chamber.fi, 040 7088555