Rauman seudun yritysten yhteinen kesärekrykampanja voittoon

Ennakkoluuloton ja uusi tapa markkinoida Rauman seudun alueen yritysten kesätöitä toi voiton Raumalle Oikotien Rekrytoinntin parhaat 2019 -gaalassa torstaina 10.10.

Meilläontöitä -kampanjan videot, joissa Marios Kleovoulou eli tutummin HesaÄijä testaa seudun kesätyöpaikkoja humoristiseen tyyliin, palkittiin voittajana parhaan rekrytointivideon sarjassa. Kampanjan sateenvarjo-organisaationa toimi Rauman kauppakamari ja idean äitinä kauppakamarin HR- ja koulutusvaliokunnan puheenjohtaja Jaana Isotalo. Kampanjan toteutuksesta vastasivat Sanoma Median taitajat.

Yrityksistä mukana olivat Alfa Laval Aalborg, Barona, Euroports, Kongsberg Maritime Finland Oy (ent. Oy Rolls-Royce Ab), Oras, Paneliankosken Voima Oy, Pintos Oy, Posiva Oy/Teollisuuden Voima Oyj, Rauma Marine Constructions, Raumaster, Satatuote ja UPM.

Videoihin pääsee tutustumaan täältä: www.meillaontoita.fi