Suomen suurin kesätyöntekijätapahtuma Rauma Race tulee taas to 11.6.

Rauma Race on viime vuonna lanseerattu Suomen suurin kesätyöntekijätapahtuma. Tapahtuman tarkoituksena on edistää alueen vetovoimaisuutta tulevaisuuden tekijöiden silmissä ja sydämessä. Viime vuonna tapahtumaan osallistui lähes 200 nuorta kesätyöntekijää seudun yrityksistä. Tämän vuoden tavoite on vähintään 250 henkilöä.

Tämän vuoden Rauma Race on kesäkuun alkupuolella ja noudattaa pääosin samaa linjaa kuin viime vuonnakin. Alkuun kesätyöntekijöille järjestetään Rauma-aiheinen suunnistus kaupungilla ja illemmalla Suomen suurin kesätyöntekijäsauna. Päivä tuo hauskalla tavalla kesätyökaupunkia tutuksi ja tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua muiden kesätyöntekijöiden ja yritysten edustajien kanssa.

Osallistumisen kulut ovat 350 euroa tai 650 euroa riippuen kesätyötekijöiden määrästä. Mukaan ovat jo alustavasti lähdössä ainakin LähiTapiola Lännen, Oras Oy, TVO ja Posiva, Alfa Laval Aalborg Oy, Metsä Fibre, Rauma Marine Constructios Oy, Rauman kaupunki ja Rauman kauppakamari. Mukaan otetaan 10-15 yritystä.

​​​​​​​Tapahtuman järjestää Rauman Nuorkauppakamari yhteistyössä seudun yritysten, Rauman kauppakamarin ja Rauman kaupungin kanssa.

Varmistathan paikan yrityksellesi tämän vuoden tapahtumassa olemalla yhteydessä projektipäällikköön!

Lisätietoja:
Jenni Lehtinen