Yhteisöllistä tukea yritystoiminnalle - useita kanavia hyödynnettävissä

Koronakriisi on saanut useat eri tahot aktivoitumaan yritysten tukemiseksi. Tähän artikkeliin on koottu lista tällä hetkellä tarjolla olevista vaihtoehdoista, joissa yritykset saavat tarjontaansa esille poikkeusaikana. Myös muita tukimuotoja on kehitteillä!

Euran ja Säkylän lähipalvelut ja tuotteet

Tämä ryhmä on perustettu kohtaamispaikaksi Euran ja Säkylän yrityksille ja asiakkaille. Sivusto on maksuton mainos- ja kauppapaikka alueen yrityksille. Ryhmän avulla kuluttajat löytävät paikalliset palvelut ja tuotteet entistä helpommin. Ryhmän on perustanut Pyhäjärviseudun nuorkauppakamari ry. Perustaja ei vastaa ryhmän kautta tehdyistä kaupoista, vaan kaupat tehdään aina myyjän ja ostajan välillä, heidän sopimallaan maksutavalla.

LS Koronahelppi - Sanomalehti Länsi-Suomen Fb-sivusto

LS koronahelppi kokoaa yhteen auttajia ja avuntarvitsijoita. Voisitko autollisena käydä ikäihmisen puolesta ruokakaupassa? Onnistuuko sinulta riskiryhmään kuuluvan koiran ulkoiluttaminen? Aloittaako yrityksesi jonkinlaisen uuden toimintamallin eristyksen aikoina?

Sanomalehti Länsi-Suomen koronahelppi toimii Facebookissa ilmoituksia yhteen keräävänä alustana. Ryhmäläisten on tärkeää huolehtia hyvästä hygieniasta ja välttää turhia kontakteja auttamisesta huolimatta.

Tue Raumalaista - lahjakorttien verkkokauppa

Turusta alkunsa saanut idea lahjakorttikaupasta saadaan nyt käyttöön myös Raumalle! Rauman kaupunki, Rauman kauppakamari ja Yrittäjät sekä Mediakumppanit ja Viestintäliiga ovat yhteistyössä avaamassa Rauman alueen yrityksille yhteisen lahjakorttikaupan. Yrityksiä haetaan parhaillaan mukaan!

Haluamme vilpittömästi osaltamme auttaa alueen yrityksiä pitämään liiketoimintansa pyörimässä, kannustaa ihmisiä ostamaan paikallisilta yrittäjitä ja luoda positiivista henkeä yhteisöön auttamalla kaikkia selviytymään tämän haastavan ajan yli kohti valoisampaa tulevaisuutta.

#YhdessäOlemmeRauma

#YhdessäOlemmeRauma on ryhmä, jossa pääsee jakamaan kokemuksia, vinkkejä ja ideoita siitä miten kuluttajat voivat auttaa paikallisia yrityksiä ja yrittäjiä vaikean koronavirus-ajan yli. Viestintäosakeyhtiö Bonde on sitoutunut tekemään hiki hatussa juttuja paikallisista yrityksistä ja palveluista veloituksetta ainakin 13.4. saakka, johon asti hallitus on määrännyt poikkeustilan.

Instagram: https://www.instagram.com/paperilehti
Twitter: https://twitter.com/paperilehti
Facebook: https://www.facebook.com/paperilehti

Rauman Yrittäjät ry:n Mainoskatko

MAINOSKATKOssa pk-yritys voi esitellä oman yrityksen tuotetta/palveluita. Yhteistyössä Rauman Kauppakamari ja Rauman kaupunki.

- Onko sinulla tuote/palvelu, joka auttaa koronatilanteessa?
- Oletko kehittänyt uuden tuotteen/palvelun koronan vuoksi?
- Toimitko uudella, erilaisella tavalla koronan vuoksi jne.