14.12.2020 Tehokoulutus: Yhteistoimintalaki uudistuu

Paikka:Striimi tai Helsingin seudun kauppakamari
Osoite:Striimi

Yhteistoimintalaki uudistuu

Hallituksen esitysluonnos uudeksi yhteistoimintalaiksi on annettu. Tehokoulutuksessa lakimies Kati Mattinen Helsingin seudun kauppakamarista käy läpi uuteen yhteistoimintalakiin ehdotettuja asioita.

Uudessa yhteistoimintalaissa on kolme kokonaisuutta:

• jatkuva vuoropuhelu työnantajan ja henkilöstön välillä
  • muutosneuvottelut
  • henkilöstön edustus työnantajan hallinnossa.

Uudesta yhteistoimintalaista annettu hallituksen esitysluonnos on 15.1.2021 asti lausuntokierroksella ennen varsinaisen hallituksen esityksen antamista.

Ohjelma:

12.05 Etäyhteyden avaaminen
12.15 Yhteistoimintalaki uudistuu

Jatkuva vuoropuhelu työnantajan ja henkilöstön välillä

• Vuoropuhelussa käsiteltävät asiat
  • Työyhteisön kehittämissuunnitelma
  • Säännöllisesti annettavat tiedot

Muutosneuvottelut

• Työvoiman vähentämisneuvottelut
  • Työnjohtovallan piiriin kuuluvat muutokset
  • Ehdotukset ja vaihtoehtoiset ratkaisut

Henkilöstön edustus työnantajan hallinnossa
13.30 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu:
Jäsenhinta 230 € + alv 24 %, normaalihinta 330 € + alv 24 %.

Lue lisää ja ilmoittaudu

Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan striimiin, ensimmäinen osallistuja maksaa koko hinnan ja kaikki seuraavat osallistujat -50%. Jokainen osallistuja saa linkin striimin katsomiseen ja voi osallistua koulutukseen mistä haluaa. Ryhmän voit ilmoittaa asiakaspalvelu@kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun:asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.
Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Suoran lähetyksen aikana etäyhteyden kautta ei voi esittää kysymyksiä.