Luottamushenkilöt kauppakamarin toiminnan ytimessä

Luottamushenkilöt ovat Rauman kauppakamarin tärkeä voimavara. Kauppakamarin toiminnan ytimen ja vuosittaisen rungon muodostavat hallituksen, valtuuskunnan ja valiokuntien työskentely - lukuisten eri alojen osaajien ajatustyö ja konkreettiset toimenpiteet.

Yhdistyksen sääntömääräiset kokoukset, kevät- ja syyskokous, toteutettiin tänä vuonna hybridimallilla.

Hallitus 2020

Rauman kauppakamarin hallitus ohjaa kauppakamarin päivittäisen tekemisen suuntaa. Hallitus kokoontui vuoden 2020 aikana yhteensä 8 kertaa: joka kerralla mukana oli vähintään 8 hallitusjäsentä. Toimintaa luotsasi vuoden 2020 aikana Osuuskauppa Keulan toimitusjohtaja, kauppakamarin hallituksen puheenjohtaja Mika Marttila.

Puheenjohtajisto​​​​​​​​​​​​​​

Jäsenet

Valtuuskunta 2020

Valtuuskunnan strategisena tehtävänä on linjata kauppakamarin toimintaa pitkällä tähtäimellä sekä valita kauppakamarin hallituksen jäsenet. Valtuuskunnassa käsiteltiin vuoden aikana muun muassa koronasta elpymisen aihioita sekä linjattiin toimintaa vuodelle 2021.

Puheenjohtajisto​​​​​​​​​​​​​​

Jäsenet

Valiokunnat 2020

Valiokunnat toimivat vaikuttamisen, verkostoitumisen ja yhteisen toiminnan alustana. Rauman kauppakamarin seitsemässä valiokunnassa toimii yli 150 luottamushenkilöä: seudun eri yritysten ja organisaatioiden johtajia, yrittäjiä ja asiantuntijoita. Vuonna 2020 valiokunnat kokoustivat yhteensä 26 kertaa, joihin osallistuttiin yli 250 kertaa. Voit tutustua valiokuntien toimintaan vuonna 2020 alla olevista linkeistä.