Rauman kauppakamarin vuosikertomus 2023 on julkaistu

Rauman kauppakamari on yksi Suomen 19 itsenäisestä kauppakamarista, ollen toinen kauppakamari Satakunnassa toimialueenaan Rauman, Eurajoen, Euran ja Säkylän seutu. Vuoden 2023 toimintakatsaus on taas luettavissanne sähköisesti.

Kuluneen vuoden aikana Ukrainan sota, Venäjän kaupan tyrehtyminen ja korkojen nousu vaivasivat Suomen yrityskenttää näyttäen vaikutuksensa myös Lounaisrannikolla, mutta vuoteen mahtui kosolti myös hyviä hetkiä. Rauman kauppakamarin vuosi 2023 jakautui kahden toimitusjohtajan toimikaudelle toimitusjohtaja Riikka Piispa jäädessä opintovapaalle ja Janne Ussan aloittaessa opintovapaan sijaisena elokuussa 2023. Näistä ja muista Rauman kauppakamarin vuoteen kuuluneista kärkiteemoista löydät lisää tietoa ja tunnelmia kauppakamarin toimintakertomuksesta.

Vuosikertomus 2023