Urastartti-messuilta ratkaisuja työvoimatarpeisiin

Satakunnan suurin rekrytointimessu Urastartti järjestetään tiistaina 11.2.2020 klo 9-15 Raumalla Kivikylän Areenalla. Urastartti on vakiinnuttanut asemansa talousalueensa merkittävämpänä rekrytointimessuna, messut järjestetään nyt jo kolmannentoista kerran.

Urastartti mahdollistaa ”Osaaminen esiin” –messuteeman avulla sekä työntekijöille että työnantajille mahdollisuuden löytää toisensa.

– Osaaminen esiin -teema pätee niin yrityksiin kuin messuvieraisiinkin. Urastartissa pääsee esittelemään omaa yritystoimintaansa ja avoimia työpaikkoja, mutta myös luomaan kontakteja ja verkostoitumaan alan osaajien kanssa. Paikalla ovat käytännössä kaikki alueemme merkittävimmät työnantajat, joten kaikenikäisillä sekä eri kokemuksen omaavilla työntekijöillä on mahdollisuus löytää uusi työpaikka itselleen messujen avulla – toteaa projektipäällikkö Maija Männistö. Kaikkiaan messuille on tulossa yli 50 näytteilleasettajaa - kaikki messuilla mukana olevat yritykset voit tarkistaa www.urastartti.fi.

Tämän vuoden messuilla ohjelmassa pyritään edesauttamaan työnhakijoiden työllistymistä mm. CV-klinikan avulla. Lisäksi ohjelmassa on mm. alati yleistyvää kevytyrittäjyyttä sekä TE-toimiston esitys työnhakijoille. Esimerkiksi kevytyrittäjyyttä toivottiin viime vuoden palautteissa. Toivomme, että myös näytteilleasettajayritykset hyötyvät siitä, että työnhakijat ymmärtävät myös kevytyrittäjyyden olevan mahdollisuus työllistyä – Maija Männistö sanoo.

Urastartti-messut järjestää Rauman Nuorkauppakamari ry yhteistyössä Rauman Kauppakamarin, Rauman kaupungin ja Sanomalehti Länsi-Suomen kanssa.

Tervetuloa messuille!