Tervetuloa päivittämään osaamisesi - kevään koulutuskalenteri on nyt julkaistu!

Kevään 2022 koulutuskalenteri on julkaistu!
Luvassa on useita mielenkiintoisia ja ajankohtaiskoulutuksia koulutuksia. Tervetuloa mukaan!

Järjestämme koulutuksia talous- ja henkilöstöhallinnon, kansainvälistymisen, johtamisen, myynnin, markkinoinnin sekä viestinnän teemoista. Huippusuosittu HHJ – Hyväksytty hallituksen jäsen -koulutusohjelma aktivoi ja kehittää hallitustyöskentelyä. Meille koulutuksissa tärkeää ovat laadukas toteutus, monipuolisuus, erinomainen asiakastyytyväisyys ja verkostoitumismahdollisuuksien tarjoaminen.

Koulutuskalenteri

Koulutuskalenteri saatavilla tallennettavassa pdf-muodossa

Lataa kalenteri täältä

Toivottavasti löydät itsellesi sopivia ja mielenkiintoisia koulutuksia tarjonnastamme!
​​​​​​​Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa tarjontaamme! Voit myös pyytää tarjouksen yrityskohtaisesti räätälöidystä tilauskoulutuksesta.

Koulutuksiin ilmoittautuminen hoituu kätevästi nettisivuillamme.

Kauppakamarin koulutukset korona-aikana

Aloitamme kauppakamarissamme lähikoulutukset ja -tilaisuudet keväällä tilanteen niin salliessa. Osa tilaisuuksista tullaan järjestämään edelleen webinaareina. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Huolehdimme siitä, että paluu uuteen normaaliin tapahtuu mahdollisimman turvallisesti ja tartuntariskit minimoiden.

Kevään koulutuksia toteutetaan osin lähikoulutuksina ja osin webinaareina. Osaan koulutuksista ja tapahtumista voi tulla mukaan joko paikan päälle tai etäyhteyksin. Lähikoulutuksissa pyrimme noudattamaan viranomaisten suosituksia sekä erityistä huolellisuutta.

Huomioimme lähitoteutuksissa koronaviruksen luomat rajoitteet erityisen huolellisesti. ​​​​​​​

Ohjeet koulutuksiin osallistumiseksi korona-aikana