Tervetuloa päivittämään osaamisesi - syksyn koulutuskalenterit on nyt julkaistu!

Syksyn koulutuskalenterit on nyt julkaistu! Luvassa useita ajankohtaiskoulutuksia lähitoteutuksina ja etäyhteyksin. Huomioimme toteutuksissa erityisen huolellisesti koronarajoitteet.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivia ja mielenkiintoisia koulutuksia tarjonnastamme!

Koulutuskalenterissamme on muun muassa strategisen tason Hyväksytty Hallituksen Jäsen -koulutus, Suuri palkkapäivä, suosittu Veropäivä sekä monia muita huipputason koulutuksia ja webinaareja.

Koulutuksiin ilmoittautuminen hoituu kätevästi nettisivuillamme.

Kauppakamarin koulutukset korona-aikana

Aloitamme kauppakamarissamme lähikoulutukset ja -tilaisuudet syksyllä tilanteen niin salliessa. Osa tilaisuuksista tullaan järjestämään edelleen webinaareina. Noudatamme ja seuraamme jatkuvasti THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Huolehdimme siitä, että paluu uuteen normaaliin tapahtuu mahdollisimman turvallisesti ja tartuntariskit minimoiden.

Syksyn koulutuksia toteutetaan osin lähikoulutuksina ja osin webinaareina. Osaan koulutuksista ja tapahtumista voi tulla mukaan joko paikan päälle tai etäyhteyksin. Lähikoulutuksissa pyrimme noudattamaan viranomaisten suosituksia sekä erityistä huolellisuutta.

Huomioimme lähitoteutuksissa koronaviruksen luomat rajoitteet erityisen huolellisesti. ​​​​​​​

Ohjeet koulutuksiin osallistumiseksi korona-aikana

Mikäli koronatilanne pahenee syksyllä uudestaan, niin siirrämme lähikoulutukset verkkokoulutuksiksi, mikäli tämä sopii myös kouluttajalle.