Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus 23.9.–16.12.2022

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus tarjoaa työkaluja, joita tarvitaan taloushallinnon tehtävissä uudistuvassa liiketoimintaympäristössä. Osallistuja voi syventää digitaalista osaamistaan sekä vahvistaa esimiestyössä tarvittavia taitojaan.

Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus tarjoaa tietoa:

1. Kehittyvästä taloushallinnosta
2. raportoinnista ja sen visualisoinnista sekä liiketoiminnan mittaamisesta
3. esihenkilötyöstä
4. käytännön operatiivisesta laskennasta.

Valmennus sopii erinomaisesti mm. talouspäällikön tehtävissä toimiville ja niihin siirtyville, kirjanpitopäälliköille, kokeneille kirjanpitäjille, konsulteille ja muille yrityksen taloudesta vastaaville.

Neljästä moduulista koostuvan Hyväksytty Talouspäällikkö -valmennus sisältää sekä ryhmäopetusta että itsenäisiä verkko-opintoja.Ryhmäopetukseen voi osallistua sekä lähikoulutuksena että etänä.

Valmennuksen hyväksytysti suorittaneille osallistujille myönnetään Hyväksytty Talouspäällikkö -todistus.

Asiantuntija(t):
Kirjanpidon asiantuntija Teija Kerbs, Helsingin seudun kauppakamari Veroasiantuntija Jukka Koivumäki, Helsingin seudun kauppakamari
Lakimies, VT Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari
Analyytikko Aleksi Stenfors, Helsingin Kamari Oy

Hinta: Jäsenetuhinta: 2990,00 € + alv 24 % ja muille 3390,00 € + alv 24 %. Hintaan sisältyy: Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja todistus suoritetusta kurssista

Lue lisää ja ilmoittaudu

talouspäällikkövalmennus ohjelma.pdf