Tukea hyvään hallitustyöhön

Aktiivinen, hyvä hallitustyöskentely on monen menestyneen yrityksen taustalla. Hallituksen merkitys korostuu erityisesti erilaisissa yrityksen muutoshaasteissa. Kauppakamarit ovat tehneet pitkäjänteistä työtä hallitustyöskentelyn kehittämiseksi mm. kouluttamalla hallituksen jäseniä yrityksiin HHJ-kursseilla ja käynnistämässä alueellisia Hallituspartnerit-yhdistyksiä. Nyt uutena toimintamallina tarjoamme apua hallitustyön kehittämiseen ja hallitusjäsenten hakemiseen pk-yrityksille.

Hallituspartnerit ry:n toiminta

Hallitustyöskentelyä varten Suomessa on koulutettu kokeneita liike-elämän ammattilaisia hallitustyöskentelyyn ja perustettu alueellisia hallitusammattilaisten yhdistyksiä, joiden kautta nämä osaajat löytyvät helposti.
Satakunnassa tällainen yhdistys on perustettu vuonna 2018 (Hallituspartnerit Satakunta ry) ja sillä on tällä hetkellä koossa 52 hallitusammattilaisen pooli.

Hallituspartnerit

Hallitukset töihin - toiminta käynnistynyt

Satakunnan Kauppakamari on yhteistyössä Rauman Kauppakamarin, Satakunnan Yrittäjien sekä Satakunnan Hallituspartnerit ry:n kanssa käynnistänyt 2020 syksyllä hallitustyön aktivointihankkeen, Leader Karhuseudun toimiessa päärahoittajana. Hanke toteutetaan Ulvilan, Nakkilan, Harjavallan, Kokemäen ja Eurajoen/Luvian
alueella.

Kohderyhmänä ovat alle 50 henkeä työllistävät kehitys- ja kasvuhaluiset mikro- ja pienyritykset, jotka ovat halukkaita kehittämään hallitustoimintaansa. Palvelu on maksutonta kaikille yrityksille lukuun ottamatta mahdollisia hallitusjäsenten hakuihin liittyviä toimeksiantomaksuja, joista sovitaan erikseen.

Lähde rohkeasti mukaan kehittymään teemalla ”Hallitukset töihin”!

Yhteystiedot:
Miia Vironen