21.09.2021 Etäjohtaminen – johtaminen uudessa ajassa

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

Etäjohtaminen – johtaminen uudessa ajassa

Muuttuva maailman on muuttanut ennätyksellisen nopeasti työntekemisen mallia monilla aloilla. Satunnaiset kohtaamiset, kuulumisten vaihdot ja yhteiset spontaanit tai suunnitellut coachuskeskustelut eivät enää toteudu työpaikan tiloissa. Monet ovat pääasiassa etätöissä ja se haastaa myös vahvasti johtamiseen uudenlaista otetta. Johtaminen itsessään ei liene muuttunut, mutta sen toteutustapa kylläkin. Kasvokkain kohtaamiset ovat vaihtuneet digitaalisten työvälineiden varaan ja osallistaminen yhteiseen keskusteluun ja kehittämiseen tulee toteuttaa toisin kuin yhteisissä työpajoissa työpaikan neuvotteluhuoneissa. Samaan aikaan tarvitaan vahvaa luottamuksen ilmapiiriä, turvallisuuden tunnetta ja sujuvaa yhteistyötä tavoitteiden saavuttamiseksi.

Koulutuksessa saat hyvän käsityksen siitä

• mikä on hyvää etäjohtamista, mikä ei
  • miten luottamusta rakennetaan etänä
  • miten ollaan läsnä etänä?
  • miten haastaa itseään muuttamaan omaa johtamista
  • miten tunnistaa työyhteisön johtamistarpeet etätyömaailmaan siirtymisessä.

Lue lisää ja ilmoittaudu

Osallistumismaksu: Jäsenetuhinta 390 eur (+alv 24 %), hinta 490 eur (+alv 24%)

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 09 2286 0360 tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Peruutusehdot Helsingin Kamari Oy:
13–7 vrk ennen tilaisuutta perutuista ilmoittautumisista perimme 50 % osallistumismaksusta, tämän jälkeen perutuista ilmoittautumisista perimme koko osallistumismaksun. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti sähköpostilla asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään neljä (4) arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.