Vuosikertomus 2021

Tiesittekö, että Rauman kauppakamarin toiminta juontaa jo vuoteen 1918, jolloin Tampereen kauppakamarin alaisuudessa kokoonnuttiin Raumalla ensimmäisiä kertoja? Rauman osasto itsenäistyi omaksi kauppakamarikseen vuonna 1981 eli vuonna 2021 tuli täyteen 40 vuotta Rauman kauppakamarina.

Toiminnan painopisteet ovat vuosikymmeninä vaihdelleet, mutta jo alkuvaiheista lähtien merenkulku ja liikenneasiat ovat olleet keskeisesti esillä. Elinkeinoelämän vahvuus tulee kannattelemaan Rauman seutua myös jatkossa. Rauman kauppakamarin toiminnan painopisteissä näkyivät vuonna 2021 tutut teemat, mutta toimintaa keskitettiin entistä enemmän osaamisen vahvistamiseen ja osaajien saatavuuden parantamiseen, kansainvälisyyden tukemiseen, sekä yritysten johtamisen sekä seudun veto- ja pitovoiman kehittämiseen.

Vuosikertomuksessa kauppakamarin toiminnan tunnuslukuja, tunnelmia ja ihmisiä vuoden 2021 varrelta.