Ke 8.5.2019: Kuinka kysyä oikein - rekrytointihaastattelukoulutus

• Henkilöarviointi - persoonallisuuden/toimintatapojen arviointi
Haastatteluharjoitukset

Kouluttaja:
Työ- ja organisaatiopsykologi ja valmentaja, Marianne Vendell, Yrityspalvelu Voima Oy. Marianne on Voiman psykologi ja yksi yhtiön omistajista, jonka päätoimialana on vastata kehittämis- ja koulutuspalveluista sekä psykologisten soveltuvuusarvioiden toteuttamisesta. Mariannella on vahva kokemus koulutus ja kehittämistoiminnasta ensisijaisesti johtajuus- ja esimiestaitojen sekä HR-asioiden kehittämisessä. Marianne on tiiviisti mukana myös Voiman rekrytointiprosesseissa.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 375 € + alv 24 %, muille 485 € + alv 24 %. Hinta sisältää aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta. Pidätämme oikeuden tarvittaessa päivittää ohjelmaa.